Berlin, aleator

Posted: July 13, 2009 in berlin, ce mai vad, povesti de cateva minute
Tags:

In 17 min am vizionare de apartament in cladirea care are la parter barul in care stau. Hans Wurst se numeste. Intr-o prima faza am crezut ca e vorba de un carnat special, ca acest nume, duce acolo cu gandul, cum imi era si putin foame, am zis sa intru…in fond de afara se vedea ca e putin altfel, cele cateva scaune de afara erau diferite, colorate, mari si mici, poate comode, dupa cum aratau, scaune de birou, de plastic, fotolii, scaune de terasa, canapele ca ale bunicii, altele mai moderne, mese vechi, diferite si ele si pe fiecare masa cate o floare proaspata. Am comandat mate si o orez cu tofu rosu, internetul e din partea casei, asa ca scriu in acelasi timp mananc delicioasa mancare. Vremea se schimba in Berlin, de o saptamana, cele maixim 2 vizionari pe zi ma plimba prin diverse colturi ale orasului care imi lasa amintiri. Apartamentele imi plac toate, poate unul nu mi-a placut, dar locatia il facea placut, doar ca nu e asa simplu sa-ti inchiriezi aici ceva. E clar, poti sa ai si noroc, in mare insa se organizeaza cate o vizionare cu 7-9 persoane, din care 4-5 plac apartamentul. Proprietarul alege in functie de anumite criterii castigatorul in urma unui interviu. 6 apartamente am vazut, 3 erau foarte scumpe, unul are nevoie de o discutie suplimentara, la unul astept, la altul inca nu m-am decis sa sun pentru ca e prea scump comisionul.

Imi place locul, imi plac oamenii, faptul ca zambesc si par sa nu aiba nici o grija, parte din stare mi-o transmit si mie asa ca inca sunt in faza in care nu ma sperie aceasta cautare. Poate doar ma apasa. Vacanta de o saptamana, asta a fost, urmeaza inca 2 saptamani de vacanta si apoi, alte si alte incercari

O femeie tatuata pe spate, doua maini care se impreuneaza in desen, un barbat cu parul rosu sta in fata mea, unul in chiloti cu superman alerga pe strada, zilele trecute. In fiecare zi vad barbati costumati in urs polar pe strada si acum cateva zile am vazut si unul costumat in iepuras roz. Massive Attack o sa cante in octombrie !

Multe cinemauri descopar in fiecare zi.Multe filme. Multe imagini…imi si lipsesc multe si clar, mi-e deja dor de cei de acasa…

Cica au trecut cele 17 min. Inchei…Pe masa am un mac inca neinflorit. Poate un semn?

Leave a Reply

