Restart

Posted: August 16, 2009 in cutia cu cioburi
Tags:

DSC_0811

In holul de la intrare am o oglinda impartita in 3 parti egale, am privit …ceva nu-i tocmai in regula. O mana din ceata a intins spre mine palma in care sa gaseau o pastila rosie si una albastra. Am luat rosu. Cautarea continua !

Pana in septembrie sunt asigurat, am casa frumoasa si goala cu scris pe pereti si podele din lemn. S-ar fi vrut chiar o continuare, prin urmare sa raman aici,  ma intelesesem cu fostul chirias si lucrurile parea sa intre pe un fagas normal. Mai trebuie doar sa port o discutie formala cu firma, proprietara a apartamentului. Discutia a intors totul, modul meu de a garanta plata chiriei, cel anticipat, nu a fost suficient, am nevoie de o garantie bancara sau de una facuta de cineva care lucreaza in Berlin. Lumea mea s-a clatinat putin. Mi-am luat o tigara. Am tras scurt. Imediat am iesit in strada. Cu cateva zile inainte, avusesem un apartament sigur “in mana” si unul frumos, luminos si mare in care as fi vrut sa stau. Cel in care stau acum. Am ales sa risc. Se pare ca am ales prost. Cautarile continua, in paralel, poate exista si modul de a garanta bancar…pe piata insa apare un nou apartament, mai frumos si mai ieftin…poate doar mai departe. Oscilez. Mai caut. Astazi vad cel mai frumos apartament, de la inceputul cautarilor. Mare, cu podele, cu geamuri mari care dau in cele doua curti care-l flancheaza. De pe geam poti cobora in curtea din spate, exista chiar si o scara. Zona e buna, in 2 minute stiam ca e ceea ce vreau. Dar nu e sigur !

Obositor sa cauti apartamente, dintr-un capat al orasului si pana in celalalt. Se acumuleaza stres, senzatia aceea ca esti nedorit, ca orice ai face e in zadar, ca pana la urma, e ceva legat si de noroc.

Odata cu pastila rosie, aceste griji le-am cam uitat, vedeam doar inainte, o noua zi, o noua oportunitate, visez,  ajung sa fac ce vreau…si apoi iar de la capat, dupa ce in agenda tai peste apartamentul pe care tocmai l-am pierdut.

Deja vu…am iar un apartament sigur si unul care-mi place. Ce fac ?

Nu stiu. Cred ca e cazul sa apas pe butonul de restart. Poate asa o sa judec mai liber si mai la rece. Mai stau o zi, vedem maine.

Iar pentru tine calatorule, inainte de a trage perdelele, arunca un ochi pe afis…incepe Fantasy Filmfest . Noapte buna, oriunde ai fi.

Leave a Reply

