Bronson

Posted: August 21, 2009 in ce mai vad, filme

Filmul ne spune povestea unui celebru puscarias englez, inchis mai bine de 34 de ani in mai multe inchisori britanice. Violent, sfidand tot ceea ce inseamna autoritate,  incercand sa-si faca mai mereu dreptate cu pumnul, cel poreclit Charlie Fuckin’ Bronson  devine un erou printre puscariasi si o legenda pentru inchisorile care-l detin temporar. Nici cele cateva zile de libertate nu-l schimba, chiar din contra, neadaptandu-se la ceea ce vede, dupa o perioada foarte scurta, se intoarce in locul unde a devenit vedeta.

Filmul aminteste mult de Kubrik cu a lui Portocala mecanica, are cateva dialoguri savuroase, cateva scene misto, cateva insertii, gen, povestea spusa de personaj, in fata unei sali pline de teatru…asa decurge totul…dar ce spun eu ca lipseste personajului este motivatia. Bronson e doar un tip dur. Sau cel putin atat am vazut eu. Vrea sa fie celebru, vrea sa-si creeze un nume sau pur si simplu iubeste sa se bata cu sistemul. Aici m-am oprit. Chiar oscilez sa spun daca mi-a placut sau nu.

Am ramas cu o scena memorabila in minte. Intr-un spital de nebuni se face discoteca. De nedescris !

Poate, pana la urma, mi-a placut…

Am reluat trailerul, scena cu scena, imi aminteam ceea ce urmeaza. In fond, mi-a placut mult. Cred ca filmul asta se savureaza mai bine dupa ce trece timpul. Actorul din rolul principal, Tom Hardy, face un super rol.

Leave a Reply

