Duminica

Posted: September 6, 2009 in berlin, ce mai vad, cutia cu cioburi

Vorbeam de curand cu un bun prieten ca e enervant sa ai o idee, sa nu o pui in practica imediat si apoi sa te trezesti ca o pune altcineva. Mi-am dorit intotdeauna sa scriu intr-un cinema tot ce vad pe ecran(in limita posibilitatii), a facut-o insa Chirilov, de la un film roamanesc foarte prost iar conversatia sa a starnit “ropote de aplauze”. Probabil ca nu as ajunge niciodata la performanta aceea, ideea insa am avut-o cu mult inainte. Mi-am amintit acum pentru ca sunt pe punctul de a intra la un film, unul dintre cele mai lungi, din cate am auzit,  despre care comentariul spune ca e in regula, dar foarte lung. Iar cand spun foarte, spun ca are 237 de min. Aproape 4 ore. Merge? Nu stiu. Cum spuneam, mi-am amintit si pentru ca e prima oara cnad vad un film si am la mine internet mobil si laptop. Prin urmare, am sa ma asez in margine, iar daca am sa ma plictisesc am sa-l “plagiez”  pe Chirilov.

A iesit soarele aici, terasele sunt iarasi pline si oamenii sunt colorat imbracati. Cacao cu rom si sandwich cu ton pentru mine. Astept putin, primesc. In acelasi timp, mi se ia floarea de pe masa. Probabil ca sa ma desfasor cu mancatul. Nu am inteles. Multe albine in jur, multe steaguri rosii, multi oameni pe bicicleta. Un film japonez pentru mine. Inca o bionade inainte de intrare. Doi batranei comanda gulas, cei de langa platouri cu branza si suc de portocale. Micul dejun de la ora 5. Cam asa ceva. In piata Rosa Luxemburg, langa cinema Babylon Mitte. E liniste si pare o zi perfecta pentru film.

Leave a Reply

