Ca un robot

Posted: October 14, 2009 in cutia cu cioburi, povesti de cateva minute

Pe masura ce avansez in varsta simt exact asa. Ma transform, incet, incet, ma misc mai lent, mai greoi, mai in reluare. Ma lovesc mai usor, ma doare mai mult, alerg mai putin, ma plang. Adaug diverse lucruri corpului meu. De ieri, un nou surub.(ii spune implant dentar) Ce-i drept in gingie, menit, cu ajutorul unui dinte, sa inlocuiasca locul vacant, de cativa ani. Operatia nu a fost complicata, chiar daca cu o noapte inainte m-am trezit din ora in ora, sa vad cat e ceasul. Nici nu a durut, in mare am simtit doar acul seringii cu care am fost anesteziat local. Apoi, poate povestile doctorului dentist, poate efectul anesteziei….oricum, in afara de putin sange, nu am vazut altceva si nici nu am simtit decat partea incomoda de a sta cu gura deschisa aproximativ o ora. Atat. Radiografia de dupa operatie avea sa confirme. Surubul e acolo. Mare si frumos. Ca o radacina de dinte, ascuns in os si in gingie. Iar eu puteam sa ies pe strada, sa mananc cat mai putin si cat se poate de lichid si sa stau linistit, fara lactate….

Acum cativa ani, in Hamburg, m-am ciocnit cu un biciclist. Urmarea, el a cazut in cap, eu mi-am rupt degetul in 3 locuri.Am apucat sa-i intind o mana, sa-l ridic. A refuzat, acuzand mersul meu pe pista de bicicleta la 11 noaptea. “Idioten” a mai spus, referindu-se la tot grupul care se intoarcea la hotel, de la masa cu clientul. Operatia a adus cu sine doua suruburi. Puteam sa le scot, dupa un an, dar s-au integrat, nu le simt, nu sunt depistat in aeroport si parca-s parte din mine. Oare cate am sa mai adaug? Un prieten bun, are o “scarita” metalica in picior, dupa un accident de motocicleta. Vrea s-o scoata in zilele urmatoare. Eu am decis sa-mi pastrez suruburile. Fac si ele parte din mine. Acum doar ma intrebam daca sunt “made in China” ,sau nu? In rest, zambesc din nou, cu inca un surub la activ,  “Surub 3 ” am sa-i zic, cat timp cu limba inca imi ating firele.

Leave a Reply

