Cateodata astept

Posted: November 30, 2009 in 365, berlin, ce mai vad, cutia cu cioburi, povesti de cateva minute

…dupa un colt, sa vad, oare se misca lumea? cateodata ma pierd intr-un metrou care se invarte in cerc si cumva nu-mi pasa care-i statia la care ma dau jos, pentru ca sunt la aceeasi distanta de centru… cateodata mi se face dor de oameni, de cei dragi, de cei apropiat si am tendinta sa scrutez imaginile din fata, poate poate, esti acolo, sunteti acolo…in spatele unei alte figuri, in spatele unei alte masti, in spatele unei dimineti obisnuite in care ma trezesc vazand soare la coltul geamului…in fata podului, intr-o coada la bilete, la un chiosc cu ziare …ceva din tine am gasit in cel care s-a pus in fata mea intr-un bar, ceva din ea, in fata de la flori, ceva din ei, in grupul zgomotos care venea de la concert…oare chiar asa se intampla cand ti-e dor sa vezi oameni? iesi pe strada si ii regasesti in alti trecatori? si in fond, daca tot stii ca e asa, de ce ii mai cauti, daca ei vin si pleaca…iar singurul raspuns care poate fi acceptat e cel in care iti spui ca orice moment conteaza….acel putin alaturi de cineva, e doar o imagine la scara istoriei, dar pentru tine e unic…

am coborat la metrou, un peron aproape pustiu, era tarziu, nici nu am bagat de seama, ma interesa doar ceasul metroului si un loc in care sa stau…cateodata astept…un drog inexistent, un drog care sa ma duca intr-un alt oras, mai mereu in altul…un drog care sa-mi arate marea, o strada pustie, un oras fara nume, o campie la poalele muntelui…pe tine….si intotdeauna pe tine….

Leave a Reply

