36 un numar ca oricare altul

Posted: December 15, 2009 in cutia cu cioburi

Inca un an s-a dus. Schimb iar tricoul. Numar par. Nu-mi place prea mult. Dar daca adun cifrele imi dau 9. E bine, dupa acest criteriu inventat ad-hoc. De doi ani nu mai primesc tricouri cu aceste numere. As putea spune ca imi lipsesc, avand o colectie inceputa la 30, nu a tinut prea mult traditia. Acest lucru e legat de faptul ca in acest an, am lasat Bucurestiul in urma si am ales pentru o perioada Berlinul, iar cealalta concluzie, desi mai dureroasa, cred ca e undeva la fel de reala. Am pierdut din prieteni, e vina mea,  iar asta nu numai din cauza distantei. Am lasat multe lucruri in urma, bune, rele, nici nu mai conteaza, conteaza doar ca o parte din mine a ramas acolo, pe cate o strada, cate un putin in cate un loc, la firma, cu prietenii, printre colegi, in cinematografe, teatre, localuri, baruri, in parcuri, in trafic, la cate o terasa…

In iulie am plecat, cu o masina plina ochi, cu bagaje si sperante. Soare la iesirea din tara si nori negrii cand am intrat in Germania. Nici Berlinul nu a fost cel mai primitor, doua luni mi-am cautat un loc in care sa stau si pana la urma, am gasit unul intr-o zona linistita departe de zona in care vroiam sa stau. Dar in regula, cu legaturi bune si in bugetul alocat pentru asa ceva. M-am obisnuit repede cu zona, chiar ma bucura linistea strazilor, faptul ca rar vezi masini pe strazile laterale, chiar si podelele din lemn care scartaie, au un farmec al lor, chiar si scarile tot din lemn…Practic de 3-4 luni, am toate conditiile pentru a ajunge mai aproape de visul de a scrie. Iar cateodata chiar scriu, chiar vin cu zeci de subiecte prinse pe capete de foaie, leg cuvinte, leg povesti, adun informatii….dar mai sunt si zile in care sterg tot ce scriu si pierd tot ce gandesc…cu bune si rele, ca peste tot…

Cred ca a  fost un an greu, un an cu mii de intrebari si doar cu putine raspunsuri, un an cu drumuri, cu dureri de cap, cu vesnica ipohondrie, cu caldura peste masura, cu parti noi ale orasului de descoperit, cu obiceiuri noi, cu brunch in fiecare duminica, cu mancat la turci marti dimineata, cu filme mult mai multe decat pot sa vad, cu citit in parc, cu scris in baruri, cu discutii multe online, cu partea aia nasoala care o da distanta de cei dragi, cu pierderi, cu disparitii, cu speranta, cu zambete, cu vise incepute, cu nelinisti, cu lucruri bune, cu concerte care incanta ochiul, cu dansat in ploaie fara sa ne pese, doar privind vrajiti scena, cu carti citite in limba germana, cu scenarii citite, cu mai multe reviste, cu mai multe cronici, cu trilogia millennium, cu putin schi, cu munte, cu mare, cu stat pe jos la plaja, cu drumul traditional la cluj la TIFF, cu Berlinul vazut in februarie, la Berlinale, cu noi strazi, cu noi mijloace de transport, cu bicicleta, cu piste de bicicleta, cu punch pe strada, cu piete, cu mii de lucruri care iti fura ochii la fiecare colt nou de strada, cu senzatia aceea de exemplar defect, cu cealalata de zambet si mers inainte…si mai mereu cu tine…

Of, sunt zile in care ma simt batran si zile in care sunt tot pe la 21 de ani…poate ca intr-un fel, sunt un monstru plin de speranta, neadaptat la conditiile date, nemultumit mai mereu, dar in acelasi timp, sperand tot timpul la un ceva mai bun…

Cand eram mic, aveam multe dorinte si nu stiam cum sa le indeplinesc, acum stiu, dar nu mai e acelasi lucru, in fond, ce ar fi asa complicat, 36 e tot un numar si chiar si acum ca si atunci, imi doream sa fiu ninja🙂

Comments
  1. chrysallidis says:

    Ninja san you`re a hero!!!🙂 La multi ani prietene!

  2. grebla says:

    dintr-un Bucuresti asediat de ninsoare si viscol inchin un pahar de vin pentru ninja, seful de autobaza 🙂

    La Multi Ani!
    grebla

  3. cristirica says:

    Hai sa-mi traiesti maestre! Si te astept pe la mine sa bem vinul ala de Craciun!

  4. Raluca says:

    La multi ani, lucruri bune🙂

  5. Laurentiu says:

    Multumesc de urari…ma simt ca si cum ar fi ziua mea…of, as fi vrut sa dau si eu piept cu zapada din tara…ne vedem/auzim cat de curand. Oare sa-mi pun si costumul de ninja alb?

  6. Rakesh Manjit Mehrotra says:

    Hi, Laurentiu, happy birthday!It’s a great day in your life! I’m glad that you are fine…be positive..do the extra mile..be yourself….जन्मदिन मुबारक हो!…..dupa urarea de multinationala..iti spun si eu “La multi (b)ani!”..Unu’ de pe baricade

Leave a Reply

