Be stupid !

Posted: February 3, 2010 in 365, berlin, ce mai vad

E o campanie Diesel si in prima faza nu mi-a placut mesajul. Imaginati-va. Mergeam pe strada, atent la pasi ca doar e gheata si trebuie sa vad exact unde calc, evit multimea, zonele aglomerate si cand reusesc sa ajung la metrou, ma loveste in plin. Be stupid ! De ce ? E prima intrebare care mi-a venit in minte…si apoi am facut conexiunea cu o filozofie de viata adaptata instant la munte, cu multi ani inainte,  cand cabana era suprapopulata si grupurile formate instant isi justificau dreptul de a o folosi. Si toata lumea se certa cu toata lumea si toti aveau dreptate. Prin urmare, am spus ca in camera noastra o sa fim cu totii lejeri. Nu a fost ideea mea, dar am preluat-o din zbor si am aplicat-o imediat.  “Fii lejer” avea sa fie sloganul intregii vacante, cea care ne-a scos din impas si care pana la urma a adus linistea. Era un raspuns la o decizie de turma. Daca multimea dicteaza, cateodata poti merge in contra curentului. Atunci am spus, fii lejer. Acum, vad ca incet se gasesc cei care sa mearga altfel in contra curentului. Poti avea solutia problemei, dar curajul e al celor care nu gandesc prea mult si se arunca. Iar cateodata ar trebui apreciat si curajul. Nu doar solutia aia calculata in care pur si simplu urmezi niste pasi trasati de cei care considera ca aceia sunt pasii de urmat.

Leave a Reply

