Ce faci intr-o situatie limita?

Posted: March 11, 2010 in 365, cutia cu cioburi

A trecut ceva timp si uite…se intampla iar. De data asta intr-un cinematograf, ticsit de oameni, film bun, oameni civilizati mai putin cel din spatele meu care vorbeste tare si mananca popcorn in acelasi timp. Din cand in cand o deranjeaza pe cea care sta langa mine, fie tragand-o de par, fie incercand s-o mangaie pe cap, fie aruncand cate un popcorn. Ma intorc la el si il rog sa inceteze si tipul ma impinge cumva. Din reflex parez si il imping mai tare inapoi. Cert e ca tipul se dezechilibreaza si se enerveaza si mai tare vrand sa sara peste scaune sa isi faca dreptate. Cu un ultim strop de decenta ma cheama afara sa rezolvam ca intre barbati treaba. Oare ce sa insemne asta? In fine. Imi spun ca pot avea o discutie normala si ies. Pe hol multa lume pentru alte filme asa ca mergem in toaleta cinemaului. Cand ma uit la tip, cam 2 metri si parca din campionatele K1. Ma bat cu asta? E clar ca incerc dialogul. Dar tipul nu prea vrea sa auda. In minte am doar ce-mi feresc, ca se pare ca tipul vrea sa dea o lectie. Sunt salvat de unii care intra in toaleta, mai mult, tipul insista sa mergem si noi “sa ne pisam”, ca “nu vreau sa te bat sa te pisi pe tine”, adevarul e ca imi pare totul sumbru si nu inteleg de ce am ajuns in asa o situatie. Dar inca ma tin tare. Amabil, tipul se mai si cearta cu inca 2-3 oameni ca eu sunt cu el si prin urmare, sa nu mi se bage in fata. In fine, pleaca si tipii, tipul strange pumnii, eu ma gandesc sa-mi apar fata si inca un loc dureros pentru barbati si zis sa lovesc si eu macar o data. Pumnul lui trece cumva prin “garda” mea si….mda, ma trezesc. E o noua dimineata ! Cam asa am iesit din situatie…Ciudat e ca un vis asemanator am avut acum 2 ani, nici nu mai stiu daca am povestit de el, dar in fine, vad ca se repeta, personajele sunt altele, iar eu de fiecare data aplic metoda proprie de a iesi dintr-o incurcatura. Dar daca totusi e vis, de ce nu lupt mai mult ?  De ce vizual imi spun ca respectivul e mai tare din start decat mine? Poate ca sunt ninja, macar in vis…poate ca l-as bate. Cred ca trebuie mai multa concentrare. Vedem, cand se mai intampla…

Comments
  1. CosminTolea says:

    interesant…parea foarte real.si chiar ma gandeam cum ai scos-o la capat pana la urma. nu stiu daca am patit ceva similar dar banuiesc ca faptul ca il considerai pe tip mai puternic tine de o angoasa a ta.o anume teama care se reflecta in vis. eu insumi nu imi aduc aminte sa fi avut vise in care sa fiu cel care castiga o lupta sau iese invingator dintr-o situatie ‘dificila’. visul tau poate contine si o urma de revolta impotriva a ceva ce te-a deranjat in mod normal candva. mai nasol e ca ai incasat pumnul in final…🙂

  2. tipu says:

    strike back!!!!

  3. tipu says:

    …or not…pee on the fucking moron…let’s see what he’s doing

Leave a Reply

