The killer inside me

Posted: April 23, 2010 in cutia cu cioburi, povesti de cateva minute

Da, e un titlul de film, dar in acelasi timp a fost raspunsul pe care l-am dat cand am fost intrebat de un reporter, cum s-ar numi filmul facut dupa viata mea. Nu ma refeream la faptul ca in mine se ascunde un adevarat ucigas(ca in filmul cu pricina) ci doar faceam  referire la partea aceea ascunsa din fiecare, la partea aceea care ne obliga sa purtam masti de fiecare data cand iesim din casa, cand suntem la serviciu, cand iesim in societate, stam la plaja sau pur si simplu in creierii muntilor. In realitate nu suntem noi in totalitate, nu putem tipa daca asta vrem, nu putem huli daca asta simtim si nici nu putem iubi in fiecare zi pe altcineva, doar pentru ca pe strada am vazut o persoana care ne-a furat privirea.

Revenind la ideea initiala, filmul vietii mele s-ar desfasura undeva intre mai multe orase. Poate nu doar cele prin care am trecut, oricum ar fi si oricare ar fi locatiile, ar fi mult pe strada. Sunt eu cand ma pierd in cate un oras necunoscut, sunt eu cand stau pe strazi fara sa ma uit la ceas si acelasi eu cand la terasa imi ridic ochii din carte si mai comand un pahar de vin. Probabil ca filmul vietii mele nu ar fi numai despre mine, ar fi povestile adunate ale celor din jur, pentru ca doar cu mine ar fi undeva liniar si fara condimente. As filma in locuri deschise, in locuri la inaltime sau in cele in care se aude muzica in surdina iar fumul face vizibilul mai misterios. Sigur as trage si din tigari Gauloise, la fel de sigur as arunca un ochi la un meci, in trecere, pe undeva ar aperea si un cinema in aer liber, mi-as intinde picioarele undeva pe iarba si as vorbi despre orice cu necunoscuti. Iar in final, n-o sa-mi placa despartirile si am sa inchei pe un acoperis, cu oameni stand pe cate o saltea sau sezlong, asteptand soarele si oarecum tacand, prea obositi fiind pentru cuvinte. Ar fi doar ochii miscandu-se si senzatia aceea ca se inteleg numai din priviri, pentru ca in final au ales acelasi loc pentru finalul de zi…

Comments
  1. tipu says:

    You kinda’ described … Cannes?!

  2. cristirica says:

    Mi-a placut ca tigarile erau Gauloise…nu am mai vazut de 5-6 ani tigari de-alea…mai stii, erau si fara filtru!

  3. cristirica says:

    Mi-a placut chestia cu “nu putem iubi in fiecare zi pe altcineva”…am simtit si eu asa de multe ori…de multe ori mi-am dorit sa fi trait Woodstock-ul…sa fiu hippie toata viata…dar…realitatea nu a vrut asa…

Leave a Reply

