Din mers

Posted: May 11, 2010 in berlin, cutia cu cioburi

Ploua la geamul meu. Un telefon neasteptat m-a trezit din visarea cu ochi deschisi. Am fost rugat sa duc un plic cu acte si niste chei la un punct fix. Bicicleta, metrou, ajung cu 5 minute mai devreme, ajunge si prietenul meu, predau, zambesc, ma simt ca un curier. Apoi ma opresc la bucataria turceasca in aer liber. Gozleme sunt niste clatite mai groase umplute cu spanac, branza sau carne tocata. Poti lua orice combinatie. De fiecare data ti se recomanda sa iei si un fel de cous-cous cu menta si rosii si obligatoriu un suc natural de rodii, pentru purificarea organismului. Langa mine un domn isi pune sare si mustar pe un sandwich. Ciudat e ca scoate sarea cumva din maneca. O doamna isi imbratiseaza copilul. Copilul se baga cu capul in pieptul ei, rad amandoi, pare partea unui tablou de familie fericit. Pe strada cineva a scapat cativa ursuleti Haribo. Sau poate au evadat si isi croiesc incet dar sigur drumul spre o viata mai buna. Cel verde ajunsese chiar pe un gard. Sunt intrebat de o statie de metrou. Culmea, stiu statia si reusesc sa par pentru un putin un berlinez amabil. Accentul ma tradeaza, dar pana la urma informatia cauta. O doamna musca cu pofta din kebab, un domn isi aprinde pipa, un altul repara o usa de fier, la colt se servesc clatite aburinde. Intru intr-un magazin si imi caut perie de dinti, pana la urma sunt 3 lucruri care-mi par mai bune in Romania decat aici. Periile de dinti din Romania sunt pentru dinti mai puternici, mai late si facute sa te tina mai mult. Aici orice am incercat, in 2-3 saptamani trebuie sa incerc altceva. Celelalte doua lucruri ar fi internetul(culmea) si cozile de la birourile DB (CFR-ul local). Bine, nici sarmale si nici zacusca nu au, dar pot gasi ceva asemanator pe la turci.

Mi-am luat carti, bilet pentru a nu stiu cata varianta la Hamlet, am mai facut cativa kilometri pe bicicleta si apoi m-am intors acasa in fata aceluiasi geam. Ploua iar. Parca nimic nu s-a intamplat. Chiar si emailul pe care tot nu indraznesc sa-l trimit in eter, e acolo. Asteapta un semn. Probabil acelasi semn il astept si eu. Mergem inainte, calatorule. Cautam semne🙂 In fond, fiecare-i celalalt, cum zicea cineva.

Comments
  1. tipu says:

    Haribo can seriously damage the teeth.

Leave a Reply

