Un pas

Posted: June 27, 2010 in 365, ce mai vad, cutia cu cioburi

Casa-i plina la ora tarzie, discutiile curg, pe terasa e inca racoare, pisica vaneaza iar ca sa va introduc in atmosfera, asta-i piesa…

…zilei de ieri. Azi e liniste dupa multe zile si abia acum imi dau seama cat de mult mi-a lipsit. Gandurile nu mai sunt amestecate, orele sunt mult mai firesti, fumul lipseste din incapere si nu mai depind de programul altora. Atat de simplu. Vad mult mai bine acel bazin aflat cateva etaje mai jos, sub terasa, vad culorile caselor de pe strazi, vad agitatia din parcuri, strazile din ce in ce mai pline de turisti, scarile caselor vechi, inguste, ca si strazile partii gotice…am stat intr-o piata, am privit oameni si am asteptat sa te gasesc in spatele fiecarei multimi, apoi am cules pietre, imi amintisem de gestul “furat” de la un prieten al parintilor, sa iau pietre de peste tot unde ajung, sa le stiu istoria sau ma rog, locul, ca si cum as pastra in mine zeci de amintiri. Chiar si tu esti, rezemata mai mereu de cate un perete desenat, zambind si cerandu-mi sa alergam fara sa tinem cont de multime. Iar cand intreb unde, tu zambesti, ca si cum raspunsul evident ar fi, “pana la capatul lumii” si eu zambesc la randu-mi, gandindu-ma ca as merge. Oare cum o sa fie totul? Zic sa mergem incet, calatorule, mai intai urcam in tren, ne incarcam si gandurile, chiar si cele spre ea, oricine ar fi ea, chiar si micii eroi din copilarie si tricoul cu Torres si chiar si o parte din mare…apoi mai vedem. Inca 2-3 zile si ne intoarcem la real life. Ca si cum pana acum am jucat intr-un film slab si previzibil…merge banda?

Pe o harta pasul meu e mic….drumul incetosat si am senzatia ca-mi lipseste putina muzica si o tigara…si mai mereu, gandul spre tine. E 1:17, noapte buna,calatorule, oriunde ai fi, infrunta vantul….

Leave a Reply

