Scor egal

Posted: August 30, 2010 in berlin, povesti de cateva minute

Exista un episod din Seinfeld in care fiecare din cele 4 personaje principale era apreciat in termeni de bilant la sfarsitul zilei. In general, Elaine era castigatoare, ea mereu cadea cumva in picioare, primea mai mult decat dadea, altfel spus. Cam la fel si Kramer. Doar ca el cand venea vorba sa piarda, pierdea cam totul πŸ™‚ In fine. George pierdea. La sfarsitul zilei era mai mereu afectat, furat, pierdut pentru ca nu-i iesea mai nimic din ce-si propunea. Era un rol, clar. Jerry insa era constant, nici nu pierdea nici nu castiga, la sfarsitul zilei el era mereu echilibrat. Cam asa cred ca sunt si eu. Sau cel putin, in zilele in care nu pierd, sunt asa. NU o sa fiu niciodata ca Elaine πŸ™‚

Cel mai bun exemplu a fost cand am pierdut 50 de euro alergand dupa un metrou. Banal, mi-au cazut din buzunar. Metroul l-am prins. Am constatat la intrare intr-un club ca nu-i am, apoi am vazut ca am pantalonii din care pierd lucruri, pe mine. In general le mai si gaseam dar de data asta nu. In club apuc sa comand ceva, costa 7 euro, dau 12, ca sa primesc 5 rest si primesc un rest de 50. De euro, fireste. Intuneric, nu sesizez imediat, paharul de vin il cumpar cu monede si doar ziua urmatoare cand aveam sa mananc in oras sesizez ca nu am bancnota de 5 euro ci de 50. Hm.

Ieri oarecum la fel. Un teatru cu priza la public, pe alocuri haios, dar in general cu biletele vandute cu ceva timp inainte ma face sa-mi incerc norocul. Mai am eu o teorie ca daca am o anume calitate, asta ar trebui sa fie cea de om care intra la evenimente. In orice conditii. Ieri a fost mai simplu decat m-am asteptat. Nu mai erau bilete, dar cumva am fost recunoscut de regizor de la o alta piesa a lui pe care o vazusem de doua ori. Asa ca, s-a intamplat sa fi avut o rezervare pe numele unei persoane care nu mai putea sa ajunga la spectacol. Aveam bilet, altfel spus. Dar, in contrapartida, aveam sa stau langa persoana cea mai nepotrivita din toata sala, avocatul pe probleme de drepturi de autor, al acestui regizor. Prin urmare, tot ce am filmat si fotografiat a trebuit sa sterg. Scor egal? Cam asa. Noroc ca Liverpool au castigat ieri si Torres a fost omul cu golul. Parca totusi putin avantaj πŸ˜‰

Comments
  1. Hi there! Wonderful blog post! I’m a usual visitor to your site (much more like addict :P) of your website but also I had a question. I am not actually for sure if it is the right place to ask, but you have no spam comments. I get comments similar to watch movies online day after day. Will you assist me? I praise you.

Leave a Reply

