Love is possible

Posted: October 10, 2010 in 365, berlin, cutia cu cioburi, imagini salvate..., povesti de cateva minute

Noapte, zi, te tin de mana, nu te tin, visez cai si oameni colorati, nu visez, ma pierd pe strazi intunecate, nu ma pierd, merg inainte, cateodata fac dreapta, fac pasi inapoi, unerori fac stanga si alti pasi inapoi, totul e mult prea scurt sau prea lung, timpul nu vrea sa treaca si sta tocmai atunci cand ai vrea sa alerge si invers, ma iei, nu ma iei, ma vrei, nu ma vrei, ma cauti, nu ma cauti, te caut, nu te caut, deschid geamul, inchid geamul, pun o piesa, pun o alta piesa, mereu o alta piesa, inchid si nu mai vreau piese, citesc un rand, doua, o pagina, doua, mai multe, o carte, mai multe, nu citesc, cad pe ganduri, nu cad, imi amintesc o cabana, un caine latos, iti vad ochii la lumina focului, ma ametesc, nu ma ametesc, nu se vede cabana, e doar vantul, cainele latos a imbatranit, iar ochii nu-i vad, vad un film, nu-l vad, privesc in gol, nu privesc, simt, nu simt, nu-mi dau seama care-i partea mea si daca exista parti, nu exista parti si asta-i poezie sau nu e poezie…cateodata esti in spatele meu si iti simt rasuflarea, nu esti, esti la o masuta si mananci inghetata, nu esti, esti intr-un turn si privesti orasul, iar eu undeva pe jos prin oras si privesc turnul, esti in metroul de vis a vis, doar in statie ce ne putem vedea, mai mereu eu urc scarile si tu le cobori, imi aprind o tigara, nu mi-o aprind, stau la bar, nu stau, in cinema, doar afara, ma uit la afise, pe marginea unei cladiri, a unui pod, tu pe cealalta margine, trecutul si prezentul se amesteca intr-o cana, prezentul suna la usa, cateodata doar mi-e dor si nu stiu de ce concret, apoi aprind tigara, las muzica, zambesc, inchid geamul si stiu si scriu…si nu stiu…calatorule, e starea aia faina, cand  cei doi necunoscuti care s-au cunoscut in metrou nu stiu daca sa creada, ce le spun ochii, sau pur si simplu ca daca sunt sortiti unul altuia, o sa se mai vada…si povestea o las in aer.

Leave a Reply

