E totul un vis ?

Posted: January 17, 2011 in 365, berlin, cutia cu cioburi, se plimba sufletul meu intre real si imaginar?

Ma domina o stare putin confuza, avusesem o zi frumoasa, cu soare si discutii interesante, am refuzat chiar un film, facandu-mi calcule de buget si spunand in acelasi timp ca nu trebuie sa plusez sau sa adaug nimic acestei zile…dar cateodata mintea o ia inainte de nebuna, imi alearga ideile de nu se vad, imi incurca sperantele si imi coloreaza totul in culori inchise. Incep sa simt, venind cumva din interior, o forta, cineva vorbea de meditatie, liniste, stare buna venita atunci cand esti cumva impacat cu tine, creatie venita din acelasi lucru, eu insa nu sunt impacat si simt atat de ciudat, ca si cum nu pot controla, ca si cum cineva ar derula zeci de benzi in sensuri diferite si menirea mea ar fi sa gasesc puntile de legatura. Acum cateva saptamani eram fara griji, una cu muntele, cu locuri in care imaginatia e la liber, cu senzatia aceea ca poti orice, o data ce te-ai redefinit…acum parca mi-am facut in casa o padure fara poteci, doar cu urme de animale si voci si sunete de pretutindeni.

Daca inchid ochii pentru putin as vrea sa ma intorc acolo, la alb, la somn linistit, la fara griji si la restart…daca-i deschid putin, as vrea sa spun ca tot ceea ce e in jur, e un vis…daca am o stare confuza as vrea s-o linistesc, dintr-o vorba, dintr-un gest, dintr-o privire…daca inchid iar ochii, as vrea sa fii aici si in acelasi timp n-as vrea, as vrea sa te tin de mana si in acelasi timp n-as vrea …in fond as vrea multe si in acelasi timp n-as vrea…as vrea sa-i deschid si sa fie o dimineata in care toate aceste ganduri sa fie deja in urma…

Azi m-am gandit la tine, ca si ieri …ca si maine…azi m-am gandit la cuvinte, la filme, la teatre, diverse formatii, costume, prezentari, masti, umbre, urme lasate de trupul tau, un picior despletit, un zambet,  ca si ieri…ca si maine…

Intind o mana, imi caut starea, visez cu ochi deschisi ca poate a plecat fara sa zica noapte buna…zic eu, starii, lucrurilor la care m-am gandit si clar, oriunde ar fi, tie, calatorule…

 

 

Leave a Reply

