Printre stari

Posted: September 20, 2011 in berlin, ce mai vad, cutia cu cioburi

O noua strada in sarbatoare,  tramvaiul isi ia o zi libera, se canta, se sta la baruri intinse pana pe liniile de tramvai, se bea bere numita “Bere”(Gustul nu are nevoie de un nume) si vin alb cu apa, varianta sprit de vara, numit foarte clar “VIN”. Veselie mare, copii lasati sa se desfasoare pe tot terenul de joaca, creta colorata, concurs de desene, popice in aer liber si imprivizat ad-hoc, discutii stand pe bordura…gandurile imi fug…telefonul mobil formeaza in continuu cifra 9, urc pe bicicleta si merg agale…apoi cumva tot mai repede, depasesc un biciclist care fluiera cat sa-l auda toata strada, Lambada. Peste putin timp la o intersectie opresc sa-mi cumpar un kebab si respectivul biciclist cu aceeasi melodie in gand, fluiera nestingherit mai departe. Oare cum poti fluiera Lambada in 2011 mergand pe bicicleta ? Nici macar undeva in strafundurile memoriei n-as fi gasit asa ceva…vad cateva benzi deseneta, ma gandesc la Rahan, ceva din imaginile de acolo ma poarta departa…imi amintesc scena finala din aproape fiecare revista, mai putin din ultima…Rahan se aseaza alaturi de cativa oameni pe care tocmai ii ajutase si pune cutitul pe o piatra intr-un fel de echilibru. N-am inteles gestul si probabil nici n-am sa-l inteleg vreodata, dar cumva cred ca are o filozofie ascunsa bine. Pot doar sa-mi dau cu presupusul si sa adaug zeci de interpretari, dar probabil as fi departe…

Vad cateva cuvinte scrise pe o usa…apoi o gramada de afise, cineva se impiedica, in plina multime…o sprijin, avea ochi frumosi, imi da un pliant si vad ca un tip cu acordeon o sa cante undeva…implicit ma gandesc la Les negresses vertes si a lor Face a la mer si o varianta pe care n-o mai gasesc nicicum…poate ca nici n-a existat doar in amintirile mele frumoase…oricum, cum e sa cauti o piesa de care nici macar nu esti constient ca a existat?

Dar sa cauti o persoana printre amintiri chiar si daca nici de ea nu esti sigur ca a existat? Poti visa persoane pe care ai sa le vezi in viitor? Mie imi pare ca da…sau ma rog, printre stari si pe cararile vantului poti orice…e soare afara, o chitara canta o varianta mai dura la Personal Jesus…am 3 pietre pe masa, fiecare luata din alt loc si ma gandesc iar la tine, oriunde ai fi, calatorule🙂

Comments
  1. Bianca says:

    printre stari…de bine.🙂 cateva imagini bucuroase. probabil poti visa si persoane din viitor…cineva canta chiar : u know i dreamed about you, for 29 years, before I saw you.

    • Laurentiu says:

      cred ca acei cineva sunt una din formatiile mele preferate🙂 stari de bine, doar pt ca nu erau de rau …mai degraba cred ca erau indiferente, iesi, vezi, ramai pe moment cu ele si treci mai departe😉

Leave a Reply

