38, de nicaieri aparuti

Posted: December 16, 2011 in berlin, cutia cu cioburi

Alt numar pe tricou.  38 !!! Nici unul dintre fotbalistii celebri nu poarta asa un numar, in plus e par…nu-mi spune nimic, e ca si cum Michael Jordan ar juca cu 45 dupa ce o viata a jucat cu 23. Dar cine sa mai inteleaga numerele astea. O sa ma gandesc mereu ca exista un plus mic intre ele si atunci da 11. Mai merge asa🙂  Ceata in jurul meu si tot asta canta. “Cand ma uit la tine…mii de oameni daca…ar fi in jurul meu…tot pe tine te-as vedea” si cam asta-i si senzatia…

O petrecere de firma la care nici nu stiam ca trebuie sa ajung…ma rog, sa zicem ca am pile si ca de ziua mea lucrurile se potrivesc uneori…desi daca ma uitam pe geam as fi zis clar ca nu-i chiar ziua mea si ma bagam inapoi la somn.

Cum e la 38? Cam ca la 37, doar ca ii zice 38…mergem inainte.

O guma de mestecat in gura la ora tarzie…muzica merge…gandurile departe…inca un an de Berlin, tot mai mult ma simt acasa aici, cu bune si rele, cateva noi tari vazute, colegi regasiti dupa multi ani, prieteni regasiti dupa multi ani, de cateva ori in Anglia, o data chiar pe stadion la Liverpool, o data cu vaporul in Danemarca, Tiff-ul, Berlinalele, saptamana la munte in care am uitat pana si de mine fiind mai mereu  unul cu partia…pierdut in alb…doua lovituri la picior, sport tot mai putin, ganduri negre adunate, greu cu scrisul si inspiratia, tintele pierdute, planurile date peste cap, mult mai cinic, mult mai singur…si totusi, un job s-a ivit la orizont, perspective, sentiment bun, alti oameni, alti prieteni, alti oameni de care sa-mi fie dor, timid, iar ceva cu scrisul…si peste toate tu, chiar tu, ce mi-ai dat lumea peste cap si m-ai pus sa o regandesc…

M-am rezemat, e tot mai tarziu, 38 parca au aparut de dupa colt, lumea parca-i aceeasi si in acelasi timp, alta…visez, caut inca raspunsuri la mult prea multe intrebari si daca mi-as fi dorit ceva, acum ca ziua tot a plecat la culcare, ar fi ca as vrea sa te tin in brate. Atat.

Piesa e asta…

iar imaginea mea la 38, cea de mai jos…

Lumea mea se misca putin, cel mai probabil o sa ma bag in pat…trag perdeaua cu stele, mai intai, apoi plapuma peste, pana la ochi…te-as tine si acum in brate…oare dormi? Mi-e dor. Iar daca intrebi de cine, am sa raspunde mereu…de tine, calatorule😉

Comments
  1. grebla says:

    La Multi Ani! cu sanatate si fericire.

    grebla 🙂

  2. Bogdi says:

    Baiete, ia nu te mai da mare zmeu (scuze, nu m-am putut abtine :-)), ca nu e dracu atat de negru nici la 38 !
    Saptamana trecuta am avut o polemica legat de numele “Dragos”, daca e sau nu asociata/apropiata homosexualitatii masculine. Mi-am permis sa combat opinia argumentand cu Dragos “Treburi, Cutare” Cabariu – cand mai ajungi pe-acasa ?

Leave a Reply

