O noua intoarcere

Posted: July 11, 2014 in berlin, cutia cu cioburi, se plimba sufletul meu intre real si imaginar?

Mi-a luat ceva timp sa-mi amintesc user name-ul sau macar email-ul cu ajutorul caruia ma logam aici..a trecut  mai bine de un an, cate lucruri se aduna, cate lucruri se pierd, cat bagaj ducem mai departe, cat aruncam in laturi, cat uitam sau  pierdem in furtuni ce ne lovesc doar pe noi, cat timp afara-i vreme buna pentru toti ceilalti.

E tarziu, imi caut un loc unde sa pot scrie in voie, fara sa public intr-o prima faza nimic, doar asa, cu mine, gandurile mele si noile drumuri pe care le doresc venind  si pana atunci, pun cuvinte in virtual..

Ea ? A fost pret de o vara si acum e undeva intre amintiri, poze cu munti, plaje ferite de ochii lumii, tarmuri, drumuri spre far si undeva mereu la o aruncatura de privire, in fata, in spate si acum de ceva timp, in gand. In ganduri bune, ascunsa, pierduta..

Nu-i tocmai anul dorit si promis dar am senzatia ca oricand se poate schimba..ca si  cum dupa coltul fiecarei zile, sta un miracol si poate e chiar asa..altfel, visele sunt tot acolo, se acumuleaza, isi creeaza noi legaturi cu realitate si cer tot mai acut sa fie pusa in practica..poate luni ? poate joi? Poate in alte zile, saptamani, luni..

Imi pare un an bun pentru film, au iesit atatea proiecte interesante, filme, seriale, idei noi, lumi de explorat, scrieri perfecte pentru a fi adaptate..doar cateva titluri pentru cand am sa uit ce a insemnat 2014..aleator, in ordinea care-mi vin in minte :

Boyhood, Kreuzweg, Black coal, thin ice, Calvary, A touch of sin, Catedralele culturiiTrue detectiveGame of thrones, o intoarcere la Mad men…abia astept ultimul film a lui Ceylan(winter sleep)..

O prietena imi povesteste ca ploua in Garana la festivalul de Jazz si ca are un geam imens deasupra patului si ca se aude ploaia..mi se face dor de casa, in ultimul an am avut momente din acestea in care mi-am spus ca am fost mult prea din scurt si ca de multe ori imi lipseste..iar cand ajung acolo e aproape la fel, ma incarc repede si vreau sa plec imediat sau cat se poate de repede..imi lipsesc oamenii, o parte din ei mai exact, o parte din fiecare si mai exact..

Buna Lena nu mai e de cateva luni..90 de ani, o varsta frumoasa..inca imi vine sa intreb de ea cand vorbesc cu parintii la telefon, mai ales atunci cand lumea imi pare din ce in ce mai mica si plina de necunoscut, trimit un gand in neant..probabil ca alaturi de imaginea cu bunicul stand drept pe scaun, cu meciul in fundal o sa adaug una cu bunica care-i sta alaturi, in fotoliu si se uita la filme si seriale non-stop..o nota de mana, dupa Gellu Naum spune, “Imposibil de trecut sub tacere”..raman in amintiri cu sonor si imagine…

Se face tarziu, am gasit o setare pentru ce vroiam si cred ca o solutie pentru a scrie mai mult influentat de Mihail Sebastian. Dar asta-i o alta poveste..

Pana una alta, ploua si la geamul meu, incet, marunt, linistitor cumva si gandurile imi zboara tot mai departe..

Noapte buna, calatorule, oriunde ai fi..

Leave a Reply

