Berlinul de dupa colt

Posted: July 18, 2014 in berlin, ce mai vad, imagini salvate...

image Se canta in miezul zilei, la fiecare casa de pe Ackerstr. un anunt prin care cei de Schokolade isi cer scuze ca o sa petreaca astazi in curte, pana spre dimineata..e cald, sunt oameni la terase, in parculetul de langa, la cate un balcon, la umbra, muzica se propaga usor pe strazile de langa, o voce calda, un ritm asemanator cu ziua, la relanti, cele doua mese de ping-pong sunt ocupate, la una se joaca, la cealalta, sunt cativa tineri intinsi, cu mate sau bere, miros de iarba, e vineri..fetita din imagine a trecut impreuna cu familia si a ramas locului fascinata, in curte vremea trecea la un pahar de vin rece..iesit de la birou am colindat strazile din jur, am intrat putin, am iesit, am intrat iarasi, am iesit..mi s-a facut dor de drum, de munte, de carari neumblate, de creste, de cort, de acei oameni..am intrat in parc cu un mate( al 3-lea deja, cred ca devin dependent) si-am ramas putin cu gandurile..si-am inceput sa le las libere, sa alerge, sa fuga oriunde vor pentru ca mai devreme sau mai tarziu le voi urma. Pana una alta, m-am dus sa joc fotbal si am uitat. Maine le caut iarasi..

Leave a Reply

